środa, 21 lipca 2010

Słów kilka na początek...

... tworzenie przeróżnych rzeczy techniką decoupage pozwala mi wyrazić siebie, relaksuje mnie, a przede wszystkim sprawia mi ogromną radość! Kiedy kolejny przedmiot jest już skończony, cieszę się jak dziecko, które stworzyło coś swojego, coś unikalnego, coś najpiękniejszego w jego oczach.

Swoją przygodę z techniką decoupage zaczęłam na studiach pedagogicznych, kiedy to na jednych z zajęć z rozwoju osobistego pani mgr zaproponowała nam "zabawę" tą właśnie techniką. Spodobało mi się na tyle, że zaczęłam czytać na ten temat w internecie, zaczęłam kupować farby, lakiery, serwetki, itd. Zafascynowanie trwa :)

Od razu chciałam zaznaczyć, iż zdaję sobie sprawę z tego, że moje prace nie są idealne, co więcej, pewnie wiele im do doskonałości brakuje. Mimo to, cieszą moje oko oraz oczy moich bliskich.
Czy spodobają się Wam? Chętnie się o tym przekonam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz